Jyväskylän Nuorkauppakamari nauttii Verson antimista

Tuure Kolehmainen, Jyväskylän Nuorkauppakamarin jäsen, muistelee Hotelli Verson vierailua.

Jyväskylän nuorkauppakamarilaiset suuntasivat noin 25 hengen voimin TGIF-teemaisesti (Thank God It´s Friday) uusittuun Hotelli Versoon. Saimme iloisen vastaanoton yrittäjä Katriina Pilppulalta ja myyntipäällikkö Aino Pärnäseltä.

Verso on tunnelmaltaan urbaani hotelli keskellä Jyväskylän kaupunkikulttuuria ja ihmisvirtoja sekä tietenkin Suomen kauneinta kävelykatua. Hotelli sijaitsee entisen Jyväshovin paikalla, ja juuri sijaintia enempää ei vanhasta ollutkaan jäljellä. Kiinteistö on kokenut kattavan uudistuksen sekä huoneiden, että asiakastilojen osalta. Pitkälle historialle tehdään kuitenkin kunniaa hotellin viihtyisien käytävien valokuvataiteessa.

Verson baari

Hotelli Versossa on yhteensä 128 huonetta, joista 46 on ns. superior-tason huoneita. Huonetta varatessa saa valita kylpyhuoneeseen joko suihkun tai kylpyammeen, ja osassa superior-tason huoneista on myös oma sauna. Yöpymiskokemukseen kuuluu lisäksi aina Hotelli Verson ainutlaatuinen aamiainen ja asiakassaunojen käyttö.

Verson huoneisiin tutustuttiin mielenkiinnolla.

Esittelyssä saimme kuulla Hotelli Verson olevan mm. Jyväskylässä vierailevien viihdemaailman tähtien käytössä ja suosiossa. Nimiä emme voi kuitenkaan paljastaa!

Kierroksen jälkeen saimme vielä yhdessä nauttia kuohuvaa sekä pientä syötävää Hotelli Verson yläkerran asiakastiloissa. Viikonloppu alkoi siis hyvän seuran sekä ruoan merkeissä, juhlistaen myös emäntämme Katriina Pilppulan syntymäpäivää. Onnittelut vielä kertaalleen! Paikallisuuden tukeminen, ammattitaitoisuus, vieraanvaraisuus ja täydellä sydämellä tekeminen välittyivät yhtiön arvoiksi.

“Meitä oli upea 25 hengen edustus Versossa. Mukana uusia koejäseniä, vähän vanhempia koejäseniä, jäseniä, senaattoreja ja kunniajäsen. Ammatillista osaamista todella laaja skaala. Oli hienoa olla mukana ja Yöpuu-yhtiöiden vieraana!”, Jyväskylän Nuorkauppakamarin Sanna Ojala sanoo.

Nuorkauppakamarilaiset palasivat Versoon myös muissa tapahtumissa, ja siitä tuli myös mieluisa lounas- ja etätyöpiste. Kiitokset vieraanvaraisuudesta!

Etätyötä Hotelli Versossa

You may also like...