Jyväskylän Nuorkauppakamarin Glögikokous huipensi vuoden 2019

Jyväskylän Nuorkauppakamarin Glögikokoukseen 7.12.2019 saatiin huikeat yli 50 osallistujaa ja meno oli sen mukainen. Vuoden päätöstapahtumassa päästiin mm. nauttimaan seisovasta pöydästä, vaihtamaan hallitukset ja nauttimaan erinomaisesta seurasta ystävien kesken. Livemusiikista tilaisuudessa vastasi Duo Tauko. Uusi puheenjohtaja Aleksi Graf sai käädyt kaulaansa tämän vuoden puheenjohtajalta Susanna Hämäläiseltä.

Vuoden 2020 puheenjohtaja Aleksi Graf saa käädyt kaulaansa.

Vuoden 2019 toiminnasta palkittiin tänä vuonna: Tiina Savikangas (Aktiivisin jäsen), Johannes Impiö (Vuoden tulokas ja Tonnin henki), Hanna Markuksela (Esimerkillinen veivaaja), Riikka Kallonen (Vuoden projektipäällikkö), Marja Heinistö (Twinning), Riikka Malinen (Muutosvoima), Minna Salonen ja Mikko Oksanen (Tukipilarit), Olli Molander (Vuoden yhteistyön tekijä) sekä Heli-Maija Koukkari (Vuoden yllättäjä). Lisäksi viikon takaisessa alueemme vallanvaihtojuhlassa Keski-Suomen senaattorit palkitsivat Johannes Impiön Keski-Suomen tulevaisuuden toivona.

Kuvassa vasemmalta oikealle: Mikko Oksanen, Tiina Savikangas, Hanna Markuksela, Johannes Impiö, Heli-Maija Koukkari, Riikka Kallonen, Marja Heinistö ja Olli Molander.

Kunnianarvoisen 40 vuoden kepitettävien joukossa juhlassa olivat Hanna Markuksela, Minna Salonen, Tero Rautiainen, Katariina Vuorela. Yksi illan kohokohta oli myös, kun juhlassa myönnettiin kunniajäsenyydet Tero Rautiaiselle ja Katariina Vuorelalle. Kamarin vanhimman arvo siirtyi Mikko Oksaselle.

Kepitettävistä kuvassa ovat vasemmalta lukien Hanna Markuksela, Tero Toivonen ja Katariina Vuorela.

Miltä Glögikokous näytti eri kamarilaisten silmin?

Henni Porkkala, koejäsen:

Tilaisuus oli erittäin lämminhenkinen, ryhmähenkeä kohottava ja tunnelmallinen

Vuoden 2019 ja 2020 kamarin hallituksenvaihto oli täynnä lämpöisiä ajatuksia, halauksia ja tsemppiä tulevaan.

Tero Rautiainen, tuore kunniajäsen:

Glögikokous on se tapahtuma vuodessa kamarissamme, jolloin näkee niitäkin, joita ei muuten vuoden mittaan ole nähnyt. Senaattoreita, kunniajäseniä ja muita tuttuja. Siksi haikein mielin lähdin viimeiseen viralliseen Glögikokoukseeni kamarin jäsenenä. Olinhan poispotkittavien joukossa ”korkean iän ja heikentyneen terveyden” vuoksi.

Yllätykseni olikin suuri, kun puheenjohtaja Susanna Hämäläinen kutsuikin minut takaisin lavalle – saatuani tarvitsemani kävelykepin – ja sain Jyväskylän kamarin kunniajäsenyyden! Seuraavana vuonna olisinkin sitten Glögikokouksessa ”Timanttipöydässä” muiden senaattorien ja kunniajäsenten kanssa. Olen erittäin ylpeä ja kiitollinen tästä kunnianosoituksesta, joka minulle kokouksessa suotiin. Korkean iän ja heikentyneen terveyden kanssa kamppaillen.

Kamarin senaattoreita ja kunniajäseniä yhteiskuvassa.

Marja Heinistö, jäsen ja glögikokouksen toinen juontaja:

Glögikokouksessa jatkui vuoden 2019 aikana JNKK:n toiminnassa näkynyt lämminhenkisyys ja yhdessä tekeminen. Illan aikana muisteltiin aktiivista projekti- ja tapahtumavuotta, sekä palkittiin vuoden onnistujia. Illan juontaminen yhdessä Ollin kanssa oli kunniatehtävä, kiitos kaikille kuplivan iloisesta illasta!

Vuoden aktiivisin jäsen Tiina Savikangas halattavana.

Susanna Hämäläinen, puheenjohtaja 2019:

Olen kiitollinen tästä kamarivuodestamme ja sen tuomista yhteisistä hetkistä. Kiitos mukana olleille – tästä on hyvä jatkaa uudelle vuosikymmenelle!”

Vuoden 2019 hallituksen jäsenet muistivat puheenjohtaja Susanna Hämäläistä nimikoidulla kuksalla.

Vuoden 2019 Glögikokouksen kumppaneita olivat: SSVP Finland Oy, Keskisuomalainen, Eversheds Sutherland, Semma, AJ-Laskenta, S. Lakipalvelut Jokinen Oy, Keurusselän LVI Palvelut, Prem, Intrum ja Original by Sokos Hotels Alexandra. Suuret kiitokset kaikille yhteistyökumppaneille!

Olli Molander
Glögikokous -projektipäällikkö 2019